De inschrijvingen zijn voorlopig afgesloten

Je houdt van zwemmen, je houdt van competitiesport en je hebt talent, dan kan je bij EFC-IKZ terecht voor competitiezwemmen op jouw maat.

We begeleiden jeugdige competitiezwemmers vanaf de eerste stappen in de zwemwereld tot het deelnemen aan wedstrijden op nationaal of zelfs internationaal niveau.

Vanaf de leeftijd van 9 jaar kan je een competitie-vergunning krijgen om deel te nemen aan officiële wedstrijden van de Vlaamse Zwemfederatie of de Koninklijke Belgische Zwembond.

De overstap van de zwemschool naar de competitie gebeurt via de groep zeepaardjes.

Indien het competitiezwemmen je interesseert en je beschikt over het nodige talent neem dan zeker contact op met ons. Na een positieve evaluatie van onze competitietrainers kan je via de link op deze blz. inschrijven.